torsdag 6 november 2008

Dans le port d'Amsterdam y a des marins qui mangent sur des nappes trop blanches des poissons ruisselants

Kan bara meddela att min helg är den ovärdaste på länge. Jag ska stå utomhus i tre timmar på lördag för att det är loppis med laget och det är mitt på dagen så det förstör mina planer på att göra nåt annat. På söndag har jag match vilket egentligen är trevligt men den äger rum klockan 16.00 = mitt på dagen så jag hinner liksom inte göra något då heller? Jag ska även till farbror doktor på lördag för att kolla upp vad som har hänt med mej, har nämligen konstiga utslag lite här och var + munsår som vägrar att försvinna så jag går just nu och ser ut som en prickig falukorv och det är skabbigt.

Hade tänkt skriva ett långt och ambitiöst inlägg om Islam, Judendom, Kristendom, gud, regler, seder, moral, segregation, invandrare, slöja och andra sånna pretto saker men jag pallar inte nu. Ni får vänta.
Juste hade också tänkt att jag skulle skriva lite om Obama men han är uttjatad och liberal så jag pallar inte med honom heller. Tjadåååååe


1 kommentar:

Karin sa...

gillar bilden och jag älskar älskar franska och önskar jag kunde lära mig, jag borde och ska väl någon dag