måndag 10 november 2008

I don't remember beeing close

Någon som har sett den här reklamen från Banverket där ett medelålders par står och hånglar? Jag har vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser den. Det är en närbild på dom när som står och gullar med varandra, killen har skägg och ser ut som en blandning av Ernst Billgren och en räv, tjejen har långt hår och har spetsig näsa. Plötsligt när de står där så kommer ett tåg och kör över tjejen? JAG MENAR ofta man står och hånglar på ett spår? Speciellt inte om man är helt nykter och är 35 år. Förstår verkligen inte vad Banverket har tänkt, ska man bli förskräckt när man ser den eller ska man bli ledsen eller ska man skratta? Synpunkt?

Dagens hjälte: ingen.





6 kommentarer:

Anonym sa...

tak för pumpaposten
puss

Karin sa...

Jag fattar inte att bara kvinnan försvinner heller! Och det hade varit bättre med natt och fylla. Mycket mer troligt! För två dagar sedan ramlade en man ner i kanalen har i Hallstahammar, dom har inte hittat honom ännu, han hade tydligen druckit och mått dåligt. Usch! Tänk att drunkna. Eller frysa ihjäl!

Anonym sa...

hm. Jag kollade upp den på youtube nu. Den var ju sjuk. Jag förstår inte syftet. Hångla inte på spåret?

Fina bilder!

Anonym sa...

jättefina bilder! och JA, jag vet precis vilken reklam du menar. JAG HATAR DEN. den är så himla jobbig. jag förstår liksom inte heller hur banverket har tänkt. usch, den är så konstig och jobbig och jag blir irriterad bara jag hör ljudet av den.

Anonym sa...

Det va så säkert jag, jag befann mig där under den mesta tiden i sthlm! Finfin blogg du har föresten!:)

Anonym sa...

fin blogg,