torsdag 30 oktober 2008

Let's move to Hornstull 'cause I got problems with my sleep

Igårkväll somnade jag på soffan. Pappa väckte mej halv sex på morgonen och bytte ut min filt till ett täcke och sa åt mej att lägga mej ner istället för att sitta och sova. Klockan tolv kom Matilda skuttande och satte på teven och vi tittade på Doobidoo och MTV RachelRay. Klockan två stängde vi av teven och började leka Doobidoo, jag sjöng en låt, hon skrek ut artisten, hon sjöng en låt, jag skrek ut artisten osv. Sen fick jag dåligt samvete och sprang iväg till Gubbängen för att lämna tillbaka ett moln i byxor som jag har haft hemma sedan januari. Sen så kom jag hem och vi gjorde kladdkaka med Nelson som var hemma hos oss. Till middag gjorde jag och Matilda Chicken Enchiladas á la RachelRay och det var gott. I love allt som är gratinerat med ost.

Nu sitter jag här med ansiktsmask i fejjan. Det svider.
Fuck att alla ska vara bortresta nu. Ingen är hemma så jag får umgås med min mattebok.

Nu ska jag skölja av ansiktsmasken och dricka lite chaite. Och kolla på Seinfeld. OJ vad Greta det var, ansiktsmask, chaite och Seinfeld. Det är ju Gretas signatursaker. Min blogg består av 50% Greta och 50% övrigt känns det som, lite creepy. Inte för att du är creepy Greta. Ähvafan nu får det ta och räcka.

Dagens soundtrack: något som är tondövt, som Adam Green i The Moldy Peaches.

Följ min blogg med bloggkoll





3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ALLT att låta otroligt mysigt! Abo på det!

Anonym sa...

love teh pictures

Anonym sa...

Ååååh vad fint Sara, du är ju typ jag!