fredag 27 juni 2008

Dorothy was right though

Dagens förälskelse: Navid Modiri. Han har i och försej ful frisyr och konstig piercing. Men han röst är fin och han säger alltig bra saker, nästan som att man tror att han pratar efter manus (men det gör han förhoppningsvis inte eftersom att han pratar direkt i radio). Han säger sånt som man önskar att man kommit på själv. Dessutom så sjungar han fint i sitt band Navid Modiri och Gudarna. Det är en fin karl det.

Jag ska åka imorgon också. Till Düsseldorf.
Jag kommer inte att sakna någonting, så ni som hade hoppats på att jag skulle nämna någon kan känna er besvikna.






5 kommentarer:

Anonym sa...

En sådan fin Björk-bild!

Anonym sa...

Navid modiri var min hela förra sommaren. Min ofödde bror bor kvar i iran, i den där staden som kallas tehran, åker runt pratar strunt och bär sin turban, min ofödde bror han bor kvar!

Anonym sa...

åh navid modiri ja. om jag ska dö. jag har ett fint minne av i våras då jag satt på en bänk högst uppe på kullen i stigbergsbacken, såg ut över uppsala och lyssnade på den låten i min ipod.

sara sa...

okej, jag har bara hört en låt med navid modiri och gudarna, tänkte främst på när han pratar i P3.

Karin sa...

han är underbar i alla lägen den där navid! dessutom har jag kramat honom två gånger på raken!