söndag 27 april 2008

I brist på annat.

HEJ KONSUMENT!


Senaste impulsköp: Skiva med The Strokes.
Favoritdryck: Mjölk.
Favoritgata: Hökens Gata.
Bästa förfestmusiken: "Let's Dance To Joy Division" med The Wombats.
Reser helst till: Paris.
En bra gå bort-present: En bland-cd.
Favoritlyxartikel: Jesussandaler.
Älsklingsljud: Smällplast.
Senaste upptäckt i Stockholm: Det är pinsamt, men det får bli Judits.
Favoritgalleri: Kulturhuset är väl fint.
Tidning jag gillar: Larson, Serieparaden, Sonic, DN.
Favvosajt: Wikipedia och Illustreradvetenskap.se (bilddagboken)
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.
Favoritförort: Johanneshov och Aspudden.
Fikar gärna på: String. Annars i en park. 44 om man är pank.
Favoritmärke: Det jag har på hakan. (Fröken Söt kanske?)
Världens bästa nu levande regissör: Han som har gjort "Du levande".
Stjärna jag vill träffa: Jag vill inte träffa nån stjärna. Det skulle bara bli tillgjort och pinsamt.
Favvoskor: Mammas jättefula loafers.
Modeförebild: Nån sådan där lagom random indiepopare, eller min mormor.
Mest överskattade affär: Topshop? Kafé: Espresso House.
Det dyraste jag köpt: Kameran.
Mode jag aldrig vill se igen: Såna här 90-tals platåskor. Ni vet, de som ser ut som vanliga gymnastikskor, men man har limmat på en 10 cm gummisula.
Favoritprodukt på Systembolaget: Eh, plastpåsarna?
Dansar helst till: Allt med The Kooks. Även Feist.
Senast gnolade: R.E.M "Supernatural Superserious"
Senaste fyndet: En fulsnygg tröja från second hand på Hornsgatan.
Bästa romanen: Anna Gavada "Tillsammans är man mindre ensam" (Ensemble, ces't tout)
Bästa diktsamlingen: Äh. Björks kanske?
Favoritprodukt på apoteket: Vaseline och Aco's foundation.
Användbar pryl: Designtorgets bananfodral och Designtorgets disktrasa med Reinfeldt på, och så står det "jag sköter dina hushållsnära tjänster"

Följ'>http://www.bloggkoll.com/blogg/26511/pigeonpark?claim=6xskuwt8uwh">Följ min blogg med bloggkoll

1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar bananfodral! jag har ett svart som jag älskar men jag är lite avis på ellen
hon har ett SJÄLVLYSANDE!